Mari Berkongsi Impian Dan Harapan

Wednesday, July 23, 2008

PERALIHAN

Peralihan tugas mengendalikan BLOG AMK PADANG SERAI di serahkan kepada KETUA PENERANGAN AMK PADANG SERAI beliau juga adalah KETUA PENERANGAN AMK KEDAH iaitu saudara KHAIRUL NIZAM ADAM.Sebelum ini blog AMK PADANG SERAI di kendalikan oleh TIMB KETUA AMK PADANG SERAI.Saya menyerahkan tugas mengendalikan blog ini kepada KETUA PENERANGAN AMK PDG SERAI oleh itu memohon maaf sekiranya berlaku sebarang kesalahan ketika saya mengendalikan blog ini dan juga jutaan terima kasih kepada pelawat2 blog ini kerana memberi respond yang baik...sekian.

10 comments:

Anonymous said...

adam, emel mana. penerangan@angkatanmuda.org...jack 012-4398528

Anonymous said...

Waduh... waduh... mana bisa begini jadiknya ??

a) Apsal mutakhir ini program AMK Padang Serai, tak pernah pun aku nampak penulis blog ini muncul... dan si Adam pun sampai sekarang aku ngak kenal !!!

b) Blog ini rasmi atau tidak ? Kadang-kadang aku nampak macam syok2 saja tulis.. berita itu dan ini...


c) Kalau ada kelapangan.. turun2 la sama ke Pejabat AMK Padang Serai... boleh kita sama2 susun meja, kerusi dan cat sana-sini sedikit sebanyak... kalau ada duit lebih... derma2 lah singgit dua...

Adoii... sakit kepala aku... kadang2 lembu punya susu... sapi jugak yang main boroi....

bebas said...

salam selalu ghaib,terkejut jgk aku ingatkan pelawat dari indon rupanya dari bahagian pdgserai,ada orang indon ka di bahagian pdgserai?aku rasa ini blog rasmi cuba masuk web AMKPUSAT tertera web AMK PDG SERAI.Mungkin selalu ghaib sememangnya ghaib timbul ketika pilihan raya atau orang kenamaan datang untuk jaga keselamatan sehingga ingkar arahan ketua.Aku rasa kadang2 blog ini agak aktif berbanding blog bahagian lain tetapi selalu ghaib mengatakan blog ini suka2,bodoh rasanya selalu ghaib ini mungkin selalu ke kampung syed sheh menyebabkan terlalu ghaib dan anti AMK PDG SERAI,atau selalu ghaib memng tinggal di kampung syed sheh menyebabkan tukar bahasa malaysia ke indon...maklumlah persekitaran kampung syed sheh di kelilingi rumah2 sewa pekerja indon dan saya rasa juga selalu ghaib terlalu banyak makan duit taj halal menyebabkan menjadi ghaib...siapa makan cili dia rasa pedassssss...lembu punya susu sapi juga dapat nama lebih baik dari orang muda buat kerja, orang bahagian nganga ambk duit derma saja.

Anonymous said...

salam buat si bebas,

soklan 1 :-

a) ko ni sapa.. memandai kata ini blog rasmi..

soklan 2 :-

a) apa kena mengena aku ngan kampung syed sheh... ehh kampung tuh kat mana ?

soklan 3 :-

a) weh sejak bila pulak ko jadik malaikat.. main tuduh2 aku makan duit tak halal !!! idiottt !!!

soklan 4 :-

a) ko ada masa tak ?? kalau ada masa terluang.. mai la turun Pejabat AMK Padang Serai.. banyak kerja nak kena buat. Bukan duk lenggang perut sana sini !!

soklan 5 :-

a) Adakah blog ini aktif atau AMK Padang Serai yang aktif ?

Cuba ko takrifkan !!!

bebas said...

to selalu ghaib pengampu ahli majlis...soalan 1 aku jawab.....dah pandai cakap MALAYSIA pulak dah,ok tolong tunjukkan apakah alamat web rasmi AMK PDGSERAI?soalan ke 2 aku jwab untuk bahalul.....apa kena mengena hang dgn kampung syed sheh?sebab hang tu mcm balachi hamid kuthi,hang tahu di mana kmpg tu jangan dok buat ghaib...soalan ke3 aku jawab kepada ghaib bahalul.....aku tak kata hang ambk duit ke ape ke aku cuma bagi tahu orang bahagian selalu makan duit,kalau hang tersa maksdnya hang orang bahagian atau AJK bahagian pdg serai.soalan 4 aku jawab kepada hang yang bodoh,,,mengikut soalan hang sememangnya bukan tahu politik pdg serai sebab AMK PDGSERAI TAK ADA PEJABAT yang ada hanya bilik tumpang pejabat bahagian jadi itu pejabat bahagian bukan pejabat AMK,orang baru masuk politik mcm nie la tak tahu dah menang baru mai katakan.soalan ke 5 untuk ghaib terus...setahu aku blog ini aktif setara dengan blog AMK di negeri lain,satu2nya blog AMK di negeri kedah.AMK pdgserai setahu aku sudah lama wujud dan aktif sebelum pilihanraya,selepas pilihanraya sumber yang aku tahu ada langau2 bahagian masuk dan jadi dua group satu group agen kuthi dan satu lagi group ketua pemuda dgn pemuda hendraf...ada lagi soalan? sebelum aku akhiri jawapan aku secara keseluruhan aku nak bagi tahu bahawa satu hari bahagian pdg serai akan menjadi glamour oleh kerana ada tangan2 busuk yang sememangnya busuk akan mengadakan muzakarah seperti PAS bersama UMNO.ghaib akan tahu siapa kuthi yang sebenarnya,dan jangan terkejut kuthi akan menjadi kaya raya dengan duit yang akan di perolehi dari _M_O

Anonymous said...

"secara keseluruhan aku nak bagi tahu bahawa satu hari bahagian pdg serai akan menjadi glamour oleh kerana ada tangan2 busuk yang sememangnya busuk akan mengadakan muzakarah seperti PAS bersama UMNO"

Mohon saudara bebas huraikan maksud tulisan diatas !!!

selaku pemerhati dan seringkali juga saya berdamping dengan AMK serta Bahagian Padang Serai... saya tidak dapat melihat atau membaca secara keseluruhan tentang permasalahan yg dihadapi...

Adakah saudara bebas mungkin atau sedang menghadapi masalah dengan PKR Bahagian Padang Serai serta AMK Padang Serai ??

Percayalah saudara bebas... sesuatu yg dipandang secara serong... tidak akan nampak keseluruhan dan tidak akan berupaya untuk mengerti apa yg terlindung !!

Mungkin disuatu masa dan ketika... kita mampu bersua dan bertukar kata... yg baik kita kongsi bersama yg buruk kita tinggalkan agar ia tidak menjadi nanah dan semakin membusuk/....

Anonymous said...

tak payah nak gaduh2. la kita berjumpa. aturkan 1 perjumpaan. kita bincang ttentang isu ni. buat malu saja. sembang depan2.

Anonymous said...

Alahai...amk pdg serai .. hebat sangat ker ? masa PRU 12 kak wan menang di DM jln baru dgn majoriti 239 undi keseluruhan4 saluran .. tapi DSAI menang disitu cuma 86 dalam PRK P. Pauh yang lalu ..dlm keadaan dsai 2 kali buat ceramah besar-besaran tapi maj. merosot ... dlm ceramah pertama dsai kehadiran lebih 5000 org tapi kutipan derma cuma RM170.00 saja... hmm.. begitulah hebatnya amk pdg serai nih... sama hebat dgn KB hamid al kuty ... jadi barua radzi .. berundig dgn UMNO dan keluarkan 13 perkara ... antaranya Radzi jadi Tim. MB ... KB diberi peruntukkan RM200,000.00 untuk buat prog. dll hebat ..dulu sblm menang bila ada prog. KB akan demam atau buat2 demam takut nak keluaq duit nak bayaq duit .. poster ka.. kot kutipan tak cukup ka nak tampung perbelanjaan prog... hebat KB dan AMK ..

Anonymous said...

alahai anak omak amk pdg serai ... 200++ ahli amk padang serai dah dihantar oleh hamid alkuty kb pdg serai ke Kubang Pasu ... nak tanya sikit apa status amk pdg serai skg nihh ??? pemegang jawatan amk pdg serai hampir keseluruhannya ahli pkr kubang pasu ... ??? jilatlah lagi kb alkuty tuhh

Anonymous said...

keje yg buat tu adalah dari org yg tak bertanggungjawap macam hangpa semaua la.....