Mari Berkongsi Impian Dan Harapan

Sunday, March 9, 2008

IMPIAN MENJADI NYATA

Kejayaan parti PAS dan parti KEADILAN RAKYAT(PKR) menawan kedah memberi suatu harapan kepada rakyat KEDAH khususnya.Kejayaan KEDAH di rampas oleh PAS dan PKR,PULAU PINANG juga di ambil alih oleh DAP dan PKR.Manakala negeri PERAK dan SELANGOR PKR,DAP dan PAS juga berjaya di ambil daripada BARISAN NASIONAL.

1 comment:

Anonymous said...

Tahniah KEDAH. Saya terima dan baca cadangan daripada banyak penyokong PAS di beberapa laman web mengatakan agar Ustaz Azizan menjadikan wakil DAP dan India (bebas) yang menang sebagai wakil yang mewakili kaum mreka seperti Dato AnuarTan di Kelantan. Jangan biarkan mereka jadi pembangkang, kelak BN akan ambik peluang utk beli sapa2 saja calon BA utk dapatkan semula Kedah.

Biarkan BN sahaja jadi pembangkang di KEdah. Dan biar kita Barisan Rakyat bersatu. Kalau DAP bagi peluang PAS jadi MB di Perak, apa salahnya kita bertolak ansur. Lagipun kita memang dah amalkan boleh memberi komentar secara terbuka walaupun sesama kawan satu parti tanpa perlu dijadikan pembangkang. Tak macam BN, mesti nak kena sokong je. Inilah uniknya parti PAS. Harap cdgn ini diberi prhatian. sekian.